[Koalicja-l] Fwd: CC wyszukiwanie

Śro, 15 Sty 2014, 12:07:15 CET

super wiadomość, dzięki
Jeśli mogę coś zasugerować: jest tylko jeden filtr "opublikowane na
licencji Creative Commons", a licencji CC jest sześć. Czy to oznacza że w
Scholarisie wszystkie zasoby dostępne na CC są na CC BY-SA? jeśli tak to
warto byłoby to dopisać w nazwie filtru.

pozdrowienia

Kamil Śliwowski
http://otwartezasoby.pl/
http://www.problematyka.org/