[Koalicja-l] wymogi otwartości w programie Patriotyzm Jutra

Pon, 13 Sty 2014, 11:23:56 CET

cześć,
To dobra wiadomość, Patriotyzm Jutra jest dość popularnym konkursem.

to ja dorzucę jeszcze od siebie wpis o trzech (w tym Patriotyzm Jutra)
programach grantowych, które w ostatnich miesiącach wdrożyły licencje CC, w
których wdrożeniach staraliśmy się pomóc/konsultowaliśmy je. Warto o nich
napisać też na KOED-dzie. Zwłaszcza o narodowym programie rozwoju
czytelnictwa i programie MHP

http://creativecommons.pl/2014/01/licencje-cc-w-dwoch-nowych-konkursach-grantowych-i-programie-rozwoju-czytelnictwa/

wpis można oczywiści swobodnie wykorzystać :)

pozdrowienia

Kamil Śliwowski
http://otwartezasoby.pl/
http://www.problematyka.org/