[Koalicja-l] Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2014-2020 - jest w nim otwartość!

Alek Tarkowski atarkowski w centrumcyfrowe.pl
Śro, 8 Sty 2014, 12:59:24 CET

to prawda, to moze byc negatywny skutek tego programu. jednoczesnie placenie daje szanse udostepnienia zasobow, ktorych za darmo twórcy nigdy by nie udostępnili.

--
dyrektor, Centrum Cyfrowe Projekt: Polska
Twitter: @atarkowski

polecam:
otwartawiedza.pl / otwartezasoby.pl / otwartengo.pl / otwartezabytki.pl / kulturaponadprawem.pl