[Koalicja-l] Lista nazwisk z domeny Publicznej

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Śro, 8 Sty 2014, 11:05:25 CET

Tylko trzeba pamiętać, że z tymi, którzy zginęli w obozach może być
tak jak z Korczakiem - to znaczy formalną datą wygasania może się
okazać rok 1946, a jak ich utwory wydano pośmiertnie po wojnie - to
wygasanie trzeba liczyć od daty pierwszego wydania.