[Koalicja-l] Lista nazwisk z domeny Publicznej

Śro, 8 Sty 2014, 10:53:20 CET

W Toruniu opracowalismy jak co roku liste nazwisk osób, twórców,
działaczy, których utwory przechodza w tym roku do domeny publicznej
liste macuie w zalaczniku mozecie ja publikowac gdzie chcecie

pogrubilam te nazwiska, ktore wyłapałam jako znane, ale oczywiscie nie
sa to wszystkie z listy, nie bylo czasu, by dociekac kto jest ko=im,
bo lista jest długa
bardzo wieleu naukowcow, aktorów i pisarzy zginęło w obozach