[Koalicja-l] Nowe repozytorium instytucjonalne - oPUB

Ewa Rozkosz ewarozkosz w gmail.com
Wto, 16 Gru 2014, 10:31:03 CET

Cześć,

już wyjaśniam:

W repozytorium mamy wtyczkę, która umożliwia wybór licencji. W momencie,
gdy autor sam archiwizuje prace, przechodzi przez "podstawową licencję",
której treść określa załącznik nr 2, a następnie przechodzi do wyboru
licencji CC (który może pominąć, jeżeli nie zdecyduje się na rozszerzenie
zakresu korzystania z utworu). Przy samoarchiwizacji nie wymagamy od
pracowników podwójnej zgody (wyrażanej raz w systemie, a potem na piśmie).

W przypadku korzystania z pośrednictwa redaktora decyzję o wyborze licencji
musi musi oznaczyć na poziomie jednego (wydrukowanego) dokumentu. Stąd
różnica...

Mam nadzieję, że teraz ma to sens.

Pozdrawiam,
Ewa Rozkosz