[Koalicja-l] Zbiórka na grę karcianą o bezpieczeństwie w sieci (która będzie wydana na wolnej licencji)

Pon, 8 Gru 2014, 21:52:34 CET

Krzysztofie, niestety każdy dostępny w Polsce serwis crowdfundingowy
obsługiwany jest przez system e-płatności, gdyby istniała możliwość byśmy
zrobili to własnymi siłami, zrobilibyśmy to. Nie nagradzamy za zapłacenie
danymi, piszemy wprost, że jeśli ktoś nie chce skorzystać z wpłaty na
konto. Dzięki zbiórce wydamy grę fizycznie i wyślemy ją do szkół, sama gra
będzie dostępna na CC BY-SA po kampanii do pobrania, a dodatkowe talie
będzie dystrybuować za darmo na warsztatach i wydarzeniach edukacyjnych
(nie będą sprzedawane).

Model nie jest idealny, ale spełnia swoje (mam nadzieję) zadanie. Jeśli
chodzi o ochronę danych to analizowaliśmy wszystkie polskie serwisy pod tym
kontem i wspieram.to wypada najlepiej (jasna polityka, firma jest
zarejestrowana w Polsce etc.). Transferuj.pl też pod tym względem wypada
lepiej niż np. paypal.

jestem obiema rękom za portalem crowdfundingowym, który by był bardziej
privacy friendly, ale wydaje mi się, że akurat system płatności online jest
tym trudniejszym elementem.

pozdrowienia

Kamil Śliwowski
http://otwartezasoby.pl/