[Koalicja-l] Creative Commons rozpoczęło projekt "European OER policy"

Alek Tarkowski atarkowski w centrumcyfrowe.pl
Czw, 5 Wrz 2013, 12:50:54 CEST

Witajcie,

Chciałem Was poinformować, że w trakcie niedawnego zjazdu CC w Buenos Aires został uruchomiony nowy międzynarodowy (a właściwie europejski) projekt CC, dotyczący wdrażania polityk otwartości, szczególnie otwartej edukacji, w Europie. Mam przyjemność kierować tym projektem.

Mam nadzieję, że będzie on okazją zaprezentowania osiągnięć w tym zakresie w  Polsce - w których KOED, oraz wielu z Was, odegrało także rolę. Mam też nadzieję, że z częścią z Was będzie okazaja do współpracy przy tym projekcie - realizowanym głównie przez partnerów CC w różnych krajach, ale zakładających też "otwarcia" na szersze grono działaczy i organizacji.

Obiecuję też przesyłać dalsze informacje  w ramach rozwoju projektu.

Tu można więcej o nim przeczytać:
http://wiki.creativecommons.org/European_OER_Policy_Project

Pozdrowienia,

Alek
--
Alek Tarkowski
dyrektor, Centrum Cyfrowe Projekt: Polska

polecam:
kulturaponadprawem.pl /
creativecommons.pl / otwartezabytki.pl / otwartengo.pl / otwartezasoby.pl / conasuwiera.pl