[Koalicja-l] "Zabawa z CC na YouTube jest bez sensu"

Robert Bednarek bednar.rob w gmail.com
Czw, 24 Paź 2013, 22:52:30 CEST

Co będzie dalej?

1. Przychodzi bydlacka korporacja
2. Udostępnia kilka obrazków/piosenek na licencji CC
3. Robi sobie dłużników (wszyscy którzy używają)
4. Cofa licencję CC
5. Sprzedaje owe utwory (umawia się ze znajomymi na wystawienie faktur)
6. Po latach pozywa użytkowników na zmyślone kwoty z faktur + odsetki.

Możliwość cofnia licencji CC to spora luka