[Koalicja-l] Marciszuk w GW o otwartości

Krzysztof Lityński krzysztof w bibliosfera.net
Czw, 7 Mar 2013, 11:41:37 CET

Po wybudzeniu przez ten artykuł trochę emocjonalnie odpisałem u siebie w
serwisie:

http://krzysztof.bibliosfera.net/2013/03/tez-czuje-sie-okradany-przez-panstwo-i-finansowanych-przez-nie-wydawcow/

Pan PM z rana jest lepszy niż kawa. ;)

--