[Koalicja-l] epodręczniki akademickie

Grodecka Karolina karolinagrodecka w gmail.com
Pon, 14 Sty 2013, 14:18:41 CET

Udało mi się znaleźć projekt tego rozporządzenia - z maja 2012:
http://legislacja.rcl.gov.pl/docs/501/48973/48980/48981/dokument38601.pdf?lastUpdateDay=22.06.12&lastUpdateHour=4%3A33&userLogged=false&date=Sunday%2C+24+June+2012
Wg informacji na stronie poprzednie rozporządzenie wygasło z końcem 2012.
Ale to nie jest jeszcze ogłoszone.
Pozdrawiam