[Koalicja-l] " Szkoły kazały uczniom kupować droższe =?utf-8?q?_=3D=3Futf-8=3Fq=3F=5Fpodr=3DC4=3D99czniki=3F=3D?="

Michał 'rysiek' Woźniak rysiek w fwioo.pl
Czw, 28 Lut 2013, 10:21:41 CET

Dnia czwartek, 28 lutego 2013 o 10:16:49 FWiOO Adam Jurkiewicz
napisał(a):
> Dnia 2013-02-28, czw o godzinie 10:05 +0100, Bożena
> Bednarek-Michalska

> Dla niektórych są bardzo czytelne, zresztą wydawcy wcale się z tym
> nie kryją. Mają oficjalne oferty (przynajmniej na konferencjach
> dla nauczycieli) w stylu: jak wybierzesz naszą ofertę podręczników
> (nawet na jeden rok), to tablicę multimedialną dostaniesz za 1 zł.
>
> To "teoretycznie" jest tak samo jak u operatorów telefonii
> komórkowej: weź abonament, telefon masz za 1 zł.
>
> Ale jest "DUŻA i ZNACZĄCA" różnica - w telefonii każdy płaci za
> siebie, a tu rodzice płacą za pomysł nauczyciela/szkoły.

Dokładnie tak. Mamy mocny argument w dyskusjach z wydawcami, na ich
własne życzenie. Bardzo mi się ten fakt podoba.

Michał "rysiek" Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania