[Koalicja-l] nowelizacja-ustawy-o-swiadczeniu-uslug-droga-elektroniczna-usude-na-posiedzeniu-rzadu/

Śro, 27 Lut 2013, 10:24:17 CET

smutne jest to, ze na debacie tydzien temu u Boniego dopiero co sie
dogadali, ze beda razem pracowali i znajda kompromis, a teraz list do
premiera

Boni juz odpowiedzial na ten list

https://mac.gov.pl/dzialania/michal-boni-odnosi-sie-do-apelu-tworcow/

mam wrazenie, że tworca nie chodzi o kompromis, im chodzi o to, zeby
bhylo tak, jak oni sobie życzą