[Koalicja-l] o epodrecznikach w Cyfrowej Szkole bez słowa o wolnych licencjach (informacja PAP)

Wto, 26 Lut 2013, 14:31:57 CET

byłem, przesiadałem się :) stąd pisałem o wrażeniach z odpowiedzi na moje
pytanie min. Berdzik. Niestety spotkanie było "słabe", żadnych nowych
informacji.

Kamil Śliwowski
http://www.problematyka.org/
kom. 530 739 359 skype: kasliwowski