[Koalicja-l] o epodrecznikach w Cyfrowej Szkole bez słowa o wolnych licencjach (informacja PAP)

Michał 'rysiek' Woźniak rysiek w fwioo.pl
Pon, 25 Lut 2013, 14:21:09 CET

Dnia poniedziałek, 25 lutego 2013 o 13:19:30 Kamil Śliwowski
napisał(a):
> nie dziwi mnie/nie przeraża że wzmianka o licencjach jest minimalna
> albo gdyby nie było jej wcale bo to już jest zagwarantowane
> prawnie w tym programie. Co jest słabe to że MEN nie uważa tego za
> coś godne chwalenia się (może dla zwykłych odbiorców ich
> komunikacji faktycznie nie jest to istotne/zrozumiałe). Komunikat
> wydaje się być efektem spotkania sprawozdawczego komisji sejmowych
> edukacji i innowacji o Cyfrowej Szkole na którym była o tym mowa,
> a na kwestie pytania o licencje pozostałych zasobów z programu
> (filmów edukacyjnych) minister Berdzik odpowiedziała, że tak będą
> [...]

Oni nie rozumieją, że otwartość jest ich najważniejszym atutem! Że
powinni trąbić o tym na lewo i prawo, bo to jest jedyny punkt
programu, w którym wygrywają na każdym froncie, jak tylko zaczyna się
dyskusja.

Przerażające!

Michał "rysiek" Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania