[Koalicja-l] o epodrecznikach w Cyfrowej Szkole bez słowa o wolnych licencjach (informacja PAP)

Pon, 25 Lut 2013, 13:33:03 CET

nagranie ze spotkania komisji sejmowych o Cyfrowej Szkole
http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/transmisje_arch.xsp?unid=66B8E4A7F56418DEC1257B110046D88C

Kamil Śliwowski
http://www.problematyka.org/
kom. 530 739 359 skype: kasliwowski