[Koalicja-l] wydawnictwo TRIO apeluje

Marcin Polak marcin.j.polak w gmail.com
Wto, 19 Lut 2013, 15:38:06 CET

Nawiązując do ostatniej wypowiedzi W. Majewskego, moim zdaniem ten apel
jest prawnie poprawny, ale pewnie nie o to twórcy apelu chodziło. Razem
wszystkie te trzy działania zastosowane i brak zgody autorów treści jest
 łamaniem prawa, ponieważ mamy tu warunek ich łącznego spełnienia. Jeśli
zatem ktoś by skserował, skopiował (w sumie podobne) i jeszcze to
rozpowszechnił, to naruszyłby zasady prawa i moim zdaniem należy zgodzić
się z tym apelem. Moim zdaniem nie można w tym momencie rozpatrywać każdego
z tych działań z osobna (co innego, gdyby było tam "lub").

Marcin Polak

Twórcy apelu zapewne chodziło o zastosowanie