[Koalicja-l] Fwd: [FWiOO] Digitlab - laboratorium digitalizacyjne

Michał 'rysiek' Woźniak rysiek w fwioo.pl
Nie, 23 Wrz 2012, 16:08:19 CEST

Hej,

Pewnie Was to zainteresuje. ;)

----------  Przekazana wiadomość  ----------

Temat: [FWiOO] Digitlab - laboratorium digitalizacyjne
Data: niedziela, 23 września 2012, 13:20:27
Od: Adam Dudczak <adudczak w gmail.com>
Do: Lista kontaktowa Fundacji Wolnego i Otwartego Oprogramowania
<fwioo w listy.fwioo.pl>

Cześć,

Chciałem dać Wam znać o wypuszczeniu Digitlabu. Całość opisaliśmy
tutaj: http://dl.psnc.pl/2012/09/23/digitlab/ - będę wdzieczny za
wszelką pomoc w promocji.

Jest to dedykowane distro oparte o Ubuntu, które zawiera wszystko co
jest potrzebne małym instytucjom kultury aby rozpocząć digitalizację i
udostępnianie zbiorów. Całość będę prezentował na P.I.W.O, ale tak jak
napisałem będziemy wdzięczni za wszelką pomoc w promocji tego
narzędzia.

pozdrawiam
Adam Dudczak

---