[Koalicja-l] Wystartowali Obywatele Nauki

Pon, 17 Wrz 2012, 15:36:58 CEST

bedziemy sie  z nimi kontaktowac jest tam Marcin Grynberg, uczestnik
naszej bydgoskiej konferencji, to inicjtywa mlodych naukowcow, bardzo
wazna

dzis program z ich udzialem

W Programie I Polskiego Radia (poniedziałek 17.09, godz. 21:00)
wystąpi dwoje przedstawicieli ON. W audycji z cyklu „CZŁOWIEK I NAUKA”
dr Anna Muszewska (bioinformatyk) i dr Łukasz Niesiołowski-Spano
(historyk) przedstawią...

zachece ich do swietownia tygodnia OA razem z inymi