[Koalicja-l] Maria Dabrowska i Prawo Kultury

Czw, 13 Wrz 2012, 10:10:47 CEST

> A ja bym chciał wiedzieć, czy można kupić Noce i Dnie i następnie zakazać
> rozpowszechniania. :)

+1

i w ogóle czy można zrobić projekt zakazanelektury.pl i crowdsourcingować
zmianę listy lektur szkolnych za pomocą wykupywania do nich praw i
zakazywania rozpowszechniania ;)

Kamil Śliwowski
http://www.problematyka.org/
kom. 530 739 359 skype: kasliwowski

W dniu 13 września 2012 10:08 użytkownik Krzysztof Siewicz <siewi w interia.pl

>>> Lipszyc