[Koalicja-l] serwis o otwartych zasobach w sieci

Śro, 5 Wrz 2012, 22:35:26 CEST

> Ja z kolei dzisiaj po dyskusji na grupie SuperbelferRP zrobiłem:
> http://otwarta-edukacja.pl/

też jestem na Superbelfrach i sporo stamtąd można czerpać inspiracji :) ale
wiele też ucieka i nie wychodzi poza zamkniętą grupę.

co do serwisu o samych OZE, zastanawiałem się od początku o tym, ale
zdecydowałem że taki szerszy może być też wygodny tak samo dla nauczyciela
i ucznia i po prostu kogoś szukającego otwartych zasobów. Co do edukacji
wyodrębniłem kategorię Zasoby Edukacyjne, a w planach kategorię
e-podręczniki.

Bardzo chętnie bym się zeskajpował żeby porozmawiać o tym jak zrobić
jeszcze fajniejsze seriwsy i zbiory linków albo współpracować :)

Kamil Śliwowski
http://www.problematyka.org/
kom. 530 739 359 skype: kasliwowski