[Koalicja-l] serwis o otwartych zasobach w sieci

Michał 'rysiek' Woźniak rysiek w fwioo.pl
Śro, 5 Wrz 2012, 17:25:05 CEST

Dnia poniedziałek, 3 września 2012 o 14:33:54 Kamil Śliwowski
napisał(a):
> cześć,
> pod wpływem kilku szkoleń, które ostatnio robiłem w weekend
> zrobiłem serwis o otwartych zasobach w sieci (nie tylko
> edukacyjnych)
> http://otwartezasoby.pl/
> https://www.facebook.com/OtwarteZasoby

Mam domenę dzielnakultura.pl -> jakby co, oferuję podpięcie. ;)

> Jeszcze sporo pracy przed nim, dodanie zasobów i poprawienie kilku
> rzeczy, ale na razie ma to co dla mnie było najważniejsze czyli
> filtrowanie po rodzaju zasobu i po licencji.
>
> na pewno niebawem będę się otwierał na współpracę z innymi osobami
> chcącymi pisać do serwisu,

Czy mogę podrzucić pomysł zrobienia planety blogów? Ja mam u siebie
(na razie mój brag leży, ale wróci niedługo) kilka tekstów - a będzie
ich więcej.

Michał "rysiek" Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania