[Koalicja-l] Dzis o 13 w TOK.FM debata o e-podrecznikach

FWiOO Adam Jurkiewicz adam.jurkiewicz w fwioo.pl
Pon, 3 Wrz 2012, 11:02:49 CEST

Dnia 2012-09-03, pon o godzinie 10:48 +0200, jaroslaw lipszyc pisze:
> Dostalem zaproszenie na debate - oprocz mnie bedzie ktos z MEN, ktos z
> WSiP i ktos z CKE. Dzis o 13, transmisja w tok.fm i na portalu
> gazeta.pl. Podejrzewam, ze dyskusja bedzie glownie o cenach podrecznikow.

Jarek,
jak się uda, to próbuj wtłaczać w rozmowie, że trzeba pamietać, że jesli
chodzi o oszczędności oraz o stymulowanie rynku, to Linux jest tu super!

Każdy uczeń może mieć system operacyjny za darmo, taki sam jak
nauczyciel.

Tak samo WiOO np. Libre Office. Nauczyciel może miec zawsze najnowszą
wersję, uczeń i kazdy kto chce moze mieć wolną i darmowa wersję.

Skończmy nauczać  tylko o rozwiązaniach Microsoftu! Niech szkoła naucza
tak, aby uczeń mógł to samo mieć w domu, bez żadnych dodatkowych
kosztów!

I powodzenia Ci życzę, o 13 włączam radio.

--
Adam Jurkiewicz
Wolontariusz Fundacji Wolnego i Otwartego Oprogramowania