[Koalicja-l] Międzynarodówka KOED

Pon, 15 Paź 2012, 22:34:41 CEST

na pewnym poziomie, ale te włączyłyby się tylko i wyraźnie w ruch Otwartych
Zasobów Edukacyjnych (ale już nie tak chętnie w radykalniejsze działania na
rzecz zmiany prawa autorskiego) Open Society Foundations wspierające OZE i
Open Access, UNESCO, OpenCourseWare.

Kamil Śliwowski
http://www.problematyka.org/
kom. 530 739 359 skype: kasliwowski