[Koalicja-l] Paczka koalicja-l, Tom 45, Numer 13

Karolina Vysata k.vysata w gmail.com
Pon, 15 Paź 2012, 12:15:46 CEST

witam,
bardzo dziękuje za rozeslanie info na temat portalu sztuka24h.
Prace nadal trwają i przed nami jeszcze wiele do zrobienia pod katem
dopracowania materiałów, udostepnienia naszych zasobow i kontaktów z
innymi instytucjami...oraz oczywiscie promocji wśród najbardzie
zainteresowanych tj nauczycieli, edukatorów, animatorów kultury.
Będę wdzięczna za wszelkie uwagi, rady, opinie i wsparcie:)
pozdrawiam serdecznie, Karolina Vysata