[Koalicja-l] powitanie

Claudia Snochowska-Gonzalez claudia.snochowska-gonzalez w ceo.org.pl
Śro, 21 Lis 2012, 17:00:58 CET

Cześć,

zapisałam się właśnie na listę i chcę się przedstawić. Pracuję w Centrum
Edukacji Obywatelskiej przy projekcie "Wdrożenie podstawy programowej
kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach", czyli przy realizowanym
przez CEO komponencie programu Cyfrowa Szkoła. Do października pracowałam w
Szkole z klasą 2.0. Niektórzy z Was mogą mnie też znać z Fundacji
Nowoczesna Polska, mojego wcześniejszego miejsca pracy.

Wiem, że na liście zostało poruszonych wiele spraw dotyczących projektu
"Wdrożenie itd.", m.in. kwestia danych podawanych przy rejestracji na
szkolenia czy zapisów w regulaminie dotyczących praw do tworzonych w ramach
programu materiałów. Bardzo poważnie traktujemy Wasze uwagi, a przede
wszystkim ideę, która za nimi stoi. Rozpoczęliśmy analizę prowadzonej przez
nas polityki otwartościowej. Będziemy Wam bardzo wdzięczni za pomoc:
zgłaszanie uwag, jeśli akurat znajdziecie czas, żeby zapoznać się z tym, co
robimy, oraz za odpowiedzi na nasze pytania i wątpliwości. Mam nadzieję, że
w ten sposób wyjaśnimy wszystkie niejasności.

Pozdrawiam serdecznie,
Claudia Snochowska-Gonzalez

Koordynatorka ds. sieci nauczycielskich w projekcie "Wdrożenie podstawy
programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach"
Centrum Edukacji Obywatelskiej
Warszawa, ul. Noakowskiego 10
claudia.snochowska-gonzalez w ceo.org.pl
http://www.ceo.org.pl/pl/cyfrowaszkola