[Koalicja-l] Wizerunek Piotra Skargi

Wto, 20 Lis 2012, 08:51:42 CET

moim zdaniem, udostepnianie wizerunkow, to jest nic innego jak
udostepniania jedynie zdjecia obiektu, nie ma to nic wspolnego z
prawem autorskim, szczegolnie w przypadku obiektow starych, muzea moga
pobierac oplaty za dodatkowe uslugi, jakimi jest kopiowanie, ale juz
nie powinno pobierac oplat, jak ktos sam sobie zrobi zdjecie, wiem ze
praktyki są różne

  a to ci dopiero historia