[Koalicja-l] Szkolenia e-nauczyciel

Alicja Pacewicz alicja.pacewicz w ceo.org.pl
Wto, 13 Lis 2012, 11:19:49 CET

Szanowni Państwo,
niestety nie mogę odpowiedzieć na te wątpliwości. Nie prowadzę programu
szkoleniowego e-nauczyciel, jego szefem jest Jacek Strzemieczny.
Przekazałam jemu i osobom prowadzącym program sygnały płynące z KOED.
Program szkoleniowy jest w trakcie tworzenia i myślę, że współpraca
programu E-nauczyciel z KOED w tym zakresie jest  potrzebna.

Ja niestety jestem jeszcze przez 3 tygodnie poza Polską i mogę ten proces
wspierać tylko mailowo.

Alicja Pacewicz