[Koalicja-l] nina powiela model tradycyjnej telewizji w sieci z okazji dnia dziecka

Śro, 30 Maj 2012, 20:00:37 CEST

o :) a to dobra wiadomość i dzięki za odpowiedź

Kamil Śliwowski
http://www.problematyka.org/
kom. 530 739 359 skype: kasliwowski

W dniu 30 maja 2012 19:58 użytkownik Piotr Szotkowski <chastell w chastell.net