[Koalicja-l] nina powiela model tradycyjnej telewizji w sieci z okazji dnia dziecka

Piotr Szotkowski chastell w chastell.net
Śro, 30 Maj 2012, 19:58:07 CEST

Bożena Bednarek-Michalska:

> zadaj im to pytanie Kamil

To może ja odpowiem: są dostępne w Ninatece non-stop, z okazji
Dnia Dziecka będą tylko dodatkowo promowane na stronie głównej.

— Piotr Szotkowski
--
— Lubię wszystkich znajomych — oznajmia syn.
— Będziemy częściej zapraszać tych z dziećmi.