[Koalicja-l] Prośba o wypełnienie ankiety dot. otwartości i publikowaniu treści w sieci przez organizacje pozarządowe

Pon, 28 Maj 2012, 17:11:02 CEST

:) a przy okazji, odwołam się do Waszych doświadczeń i znajomości - jeśli
znacie, współpracujecie z organizacjami które również zajmują się wolnym i
otwartym oprogramowaniem, produkują je lub wykorzystują to będę wdzięczny
za przesłanie dalej, bo jak pewnie widzieliście w treści ankiety, to
również, jako ważną część otwartości próbujemy zbadać i zmapować :)

pozdrowienia

Kamil Śliwowski
http://www.problematyka.org/
kom. 530 739 359 skype: kasliwowski