[Koalicja-l] domena jako dobro narodowe

Michał 'rysiek' Woźniak rysiek w fwioo.pl
Pon, 28 Maj 2012, 11:12:28 CEST

Hej,

Dnia poniedziałek, 28 maja 2012 o 10:09:05 Marcin Wilkowski
napisał(a):
> PRZEGLĄD PRASY. Posłowie PiS chcą, żeby domeny internetowe
> Polska.pl i Rzeczpospolita.pl były symbolami narodowymi - pisze
> dzisiejszy "Dziennik Gazeta Prawna". Złożyli już projekt
> nowelizacji, według której domeny narodowe miałyby zostać odebrane
> firmom i oddane pod prezydencką kuratelę.

Widziałem. Są bezbłędni. Rzeczpospolita.pl należy do gazety
Rzeczpospolita, jednej z niewielu przychylnych PiS gazet w Polsce. :)

Michał "rysiek" Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania