[Koalicja-l] książki w kawiarniach

Pon, 28 Maj 2012, 09:13:24 CEST

jak prawnicy będą chcieli, to czepią każdego tematu, który im da kasę,
teraz uczepili się książek a może i gazet za chwile się czepią
rozkładanych w kawiarniach?

To akacja bibliotekarzy Bookcrosing tez jest nielegalna, bo dziela się
ksiązkami z kim popadnie i zostawiają je gdzie popadnie, byle tylko
ludzie czytali