[Koalicja-l] "Rządowe e-podręczniki bez doświadczonych i profesjonalnych wydawnictw"

ewak w oeiizk.waw.pl ewak w oeiizk.waw.pl
Czw, 24 Maj 2012, 12:47:35 CEST

A dlaczego to ma być "ZAMIST"? A to nie da się i przygotować
e-podręczniki, i poszerzać dostęp do cennych archiwaliów?

No i zadziwia to bezmyślne powtarzanie, że "podobne projekty w..." (i tu
lista krajów, gdzie się coś (co?) nie udało).
Otóż to - podobne.
Gdyby wszyscy odstępowali od "podobnych" pomysłów, które innym się nie
udały, pewnie mieszkalibyśmy ciągle na drzewach...

Pozdrawiam serdecznie
Ewa K.