[Koalicja-l] "Rządowe e-podręczniki bez doświadczonych i profesjonalnych wydawnictw"

Tomasz Chabinka tomaszchabinka w gmail.com
Czw, 24 Maj 2012, 12:28:10 CEST

24-05-2012 12:13, "Marcin Wilkowski" <marcin w wilkowski.org> napisał(a):
> "Zamiast rządowego
> e-podręcznika polscy wydawcy proponują poszerzenie zasobów
> edukacyjnych komercyjnych i otwartych o materiały znajdujące się w
> domenie publicznej (archiwa TVP, Polskie Radio, zbiory muzealne).

Interesujący, jak mi się wydaje, sposób użycia pojęcia "domeny publicznej".
Jestem bardzo ciekawy jak wydawcy wyobrażają sobie wykorzystanie takich
archiwów i zbiorów.

Pozdrawiam,
Tomasz Chabinka