[Koalicja-l] Fwd: RE: Stoisko wolnościowe na Przystanku Woodstock 2012

Michał 'rysiek' Woźniak rysiek w fwioo.pl
Śro, 23 Maj 2012, 12:17:18 CEST

Dnia środa, 23 maja 2012 o 11:38:41 Bożena Bednarek-Michalska
napisał(a):
> ja w zyciu nie bylam na Woodstock i powinnam pojechac,

Powinnaś.

> ale za duże tłumy mlodziezy jak na mnie

Bzdura. :)

Jest mnóstwo młodzieży, to oczywiste; ale są też rodzice z dziećmi (w
tym niemowlakami w wózkach). Młodzież mieszka na polu namiotowym -
rodzice z dziećmi w Kostrzynie, przychodzą na pole na koncerty, dla
atmosfery, na zajęcia w takich namiotach, jaki my zrobimy.

To jest ogromny, różnorodny, kolorowy festiwal. Nie tylko muzyczny; a
muzyka nie tylko Metal i Rock - wręcz przeciwnie, ja najwięcej czasu
spędzam zwykle na Scenie Folkowej i na scenie w Wiosce Kryszny.
Wspaniała muzyka etniczna, na przykład; albo dobry polski Punk. :)

Na górce, w Akademii Sztuk Przepięknych, są warsztaty, są zajęcia z
improwizacji kabaretowej, lepienia garnków, grania na instrumentach.
Wywiady z ciekawymi ludźmi (by wymienić tylko Lecha Wałęsę, Leszka
Balcerowicza, Marka Kondrata).

Przez ostatnie lata dla Woodstockowiczów występowała m.in. Operetka
Warszawska, dając niezwykłe przedstawienie w środku nocy (start o 3
nad ranem!) dla zmęczonych, padniętych "brudasów", którzy wykrzesali z
siebie jeszcze energię na ten punkt programu. Zderzenie zmaltretowanej
na koncertach publiczności z orkiestrą i aktorami (grał m.in. Tyniec)
w liberiach, garniturach i strojach z epoki, które zaskakująco dobrze
"zagrało".

Albo 7-miu tenorów:
https://www.youtube.com/watch?v=5fotvrXZI8w

Albo Leszek Możdżer:
https://www.youtube.com/watch?v=IvczJ29R1Gk

Albo Mazurek Dąbrowskiego zagrany a'la Hendrix, z okazji 40-lecia
oryginalnego festiwalu Woodstock:
https://www.youtube.com/watch?v=upXLmfsIA7E

Michał "rysiek" Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania