[Koalicja-l] Fwd: RE: Stoisko wolnościowe na Przystanku Woodstock 2012

Michał 'rysiek' Woźniak rysiek w fwioo.pl
Śro, 23 Maj 2012, 11:21:48 CEST

Mamy zaproszenie na Woodstock.
OSM i Wikimedia zgłaszały wstępną chęć współtworzenia stoiska, ktoś
jeszcze chce się dołączyć?

----------  Przekazana wiadomość  ----------

Temat: RE: Stoisko wolnościowe na Przystanku Woodstock 2012
Data: środa, 23 maja 2012, 10:45:19
Od: "Agata Mraczek - Fundacja WOŚP" <agata.mraczek w wosp.org.pl>
Do: rysiek w fwioo.pl
CC: k.dobies w wosp.org.pl

Witam

W załączniku przesyłam regulamin NGO, który obowiązuje w tym roku.
Bardzo proszę o informacje gdzie wysłać zaproszenie, jak i opis
działania całego stoiska oraz KRS i statut Waszej organizacji.

Pozdrawiam
Agata "Mycha" Mraczek-Banasik
tel. 695 870 029
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznaj 20 lat "grania" WOŚP. Nowa książka Jurka już w sprzedaży!

Pamiętaj, że możesz przekazać nam 1% swojego podatku.
Fundacja posiada status organizacji pożytku publicznego
KRS: 0000030897
Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawa
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy
ul. Dominikańska 19 C; 02-738 Warszawa
tel.: 022 8523214, 022 8523215; fax: 022 8520752
e-mail: a.mraczek w wosp.org.pl

NIP 521-30-03-700, REGON 010168068,
Fundusz Założycielski 2000 PLN