[Koalicja-l] książki na wolnej licencji od Nowego Obywatela

Pon, 21 Maj 2012, 09:52:46 CEST

czy chce Pani tę uwolniona ksiązke zarchiwizowac na 100 lat w
bibliotece cyfrowej? Moge ja umiescic w KPBC, zaraz poleci z nami do
Europeany i bedzie widoczna na całym świecie, poza tym bezpiecznie u
nas przetrwa

bedzie jak ta:
http://kpbc.umk.pl/dlibra/docmetadata?id=44002&from=&dirids=1&ver_id=&lp=12&QI=

polecam sie