[Koalicja-l] Fwd: Jak skutecznie cyfryzować polską szkołę?

Czw, 17 Maj 2012, 11:23:27 CEST

mozemy zrobic wspolną konferencje z wydawcami, kiedys juz taka
robilam, ciezko bylo, ale jakos poszlo, czegos sie wspolnie o sobie
dowiedzielismy, i moze tu jest rola KOED, zeby rozmawiac i pokazywac
pola wspolpracy

tylko skad wziac pieniadze na takie spotkanie, chocby na jeden dzien w
Warszawie