[Koalicja-l] model otwartej konferencji naukowej

Michał 'rysiek' Woźniak rysiek w fwioo.pl
Śro, 16 Maj 2012, 12:57:10 CEST

Dnia środa, 16 maja 2012 o 11:29:10 ewak w oeiizk.waw.pl napisał(a):
> Jestem tą propozycjhą ("otwartych konferencji") zachwycona!!!
> Trzymam kciuki za powodzenie!

Ja również, wspaniały pomysł - zwłaszcza zbudowanie na tym
rekomendacji. Można by je potem przyjąć jako oficjalne KOEDowe, np.
wymagane lub sugerowane przy proszeniu KOED o patronat.

Plus, konferencje o których wiemy, mogą wtedy dostać od nas porosty
zestaw rekomendacji co zrobić, by być otwartymi. Niezmiernie cenne!

Michał "rysiek" Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania