[Koalicja-l] Fwd: Jak skutecznie cyfryzować polską szkołę?

Michał 'rysiek' Woźniak rysiek w fwioo.pl
Śro, 16 Maj 2012, 12:39:29 CEST

Dnia środa, 16 maja 2012 o 12:37:02 Alicja Pacewicz napisał(a):
> Wydawcy się po prostu boją i dlatego grożą. Pewnie potrzebny jest
> jakiś sensowny dialog, tylko na razie nie wiem, z kim.

Z publicznością. Bo z wydawcami się nie dogadamy.

Wczoraj na spotkaniu w MKiDN padł piękne cytaty:
"To Wydawcy najlepiej dbają o prawa autorów"
"Wszystkie książki na świecie powstały tylko dzięki wydawcom"

Nie, to nie żart. To było mówione na serio. Z takim podejściem nie
podyskutujemy, trzeba iść przez media i opinię publiczną.

Michał "rysiek" Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania