[Koalicja-l] model otwartej konferencji naukowej

Śro, 16 Maj 2012, 11:09:29 CEST

marcinie

moja kolezanka z wroclawia Ewa Rozkosz (jest na liscie KOED tej
ogolnej) zajmowala sie ideą otwartych konferencji, ona ma takie
rekomendacje, nawet nam na konferencji open access mówila o tym, chyba
w zakopanem

opublikowala u mnie w EBIB artykul na ten temat

http://biblioteka.dsw.edu.pl/pl/o-bibliotece/pracownicy/ewa-rozkosz