[Koalicja-l] Fwd: Hack4Europe 2012 - ostatnie dni rejestracji

Wto, 15 Maj 2012, 08:37:22 CEST

----- Przekazana wiadomość od: mwerla w man.poznan.pl -----
     Data: Tue, 15 May 2012 03:20:29 +0200
       Od: Marcin Werla <mwerla w man.poznan.pl>
    Temat: Hack4Europe 2012 - ostatnie dni rejestracji
       Do: Bozena Bednarek-Michalska <b.michalska w bu.uni.torun.pl>

Pani Bożeno,

Będę bardzo wdzięczny za pomoc w promocji konkursu Hack4Europe 2012.
Do 20 maja zbieramy jeszcze uczestników, a sama impreza odbędzie sie w
Warszawie w ostatni weekend maja. W puli nagród mamy obecnie 10 000 zł
i 2 000 EUR, a sam konkurs opiera się na pomysłach na innowacyjne
wykorzystanie otwartych metadanych z bibliotek cyfrowych
współpracujących z Europeaną.

W załączniku przesyłam tekst w postaci PDF (do dystrybucji) i DOC (do
wykorzystania w newsach itp.). Myślę, ze może zainteresować to zarówno
czytelników EBIB jak i też środowiska KOED - ale to już oczywiście wg
Pani uznania. Z góry dziękuję za wsparcie.

--
Pozdrawiam,
Marcin Werla

----- Koniec przekazanej wiadomości -----