[Koalicja-l] Fwd: Międzynarodowe organizacje wydawców biją na alarm

ewak w oeiizk.waw.pl ewak w oeiizk.waw.pl
Sob, 12 Maj 2012, 07:28:15 CEST

Ach, ten FB. Prof. Mankiewicz też na FB:

"To, co było niezwykle odświeżającego na spotkaniu, na którym byłem (i
dlatego nie byłem na Czerskiej) - tam też dominowała edukacja, choć zdaje
się że intencje organizatorów były trochę inne - otóż ci młodzi ludzie z
OpenSoure bardzo mocno bronili tezy, że w życiu trzeba coś wiedzieć i coś
umieć."

Podzieliliśmy się? :) (divide et...)
Opowie ktoś (w kilku słowach), co było jeszcze ciekawego na tym spotkaniu?
Podpowie ktoś, co można robić, jak działać, aby wzmocnić stronę
zwolenników otwartych zasobów?

Serdeczności!
Ewa K.