[Koalicja-l] Fwd: Międzynarodowe organizacje wydawców biją na alarm

FWiOO Adam Jurkiewicz adam.jurkiewicz w fwioo.pl
Sob, 12 Maj 2012, 00:29:11 CEST

Dnia 2012-05-11, pią o godzinie 21:54 +0200, Marcin Polak pisze:
> O rany, biją na alarm... Pożar. Straszne, normalnie tragedia
> będzie ;-)
No, będzie tragedia....

Jejku, jak ten podpis z informacją o 40 biurach, 80 rynkach, 100
milionów USD jest tutaj bardzo ciekawy ;-)

Dzięki za info, uśmiałem się przy lekturze doc'a, niemniej jednak trzeba
uważać, co z takich "alarmów" może wyniknąć...

Mam nadzieję, że jednak podręczniki CC powstaną.
--
Adam Jurkiewicz
Wolontariusz Fundacji Wolnego i Otwartego Oprogramowania