[Koalicja-l] obiecany załącznik

ewak w oeiizk.waw.pl ewak w oeiizk.waw.pl
Pon, 7 Maj 2012, 15:08:46 CEST

Oczywiście to pytanie do ORE. Nie jestem w żaden sposób związana z tą
instytucją.
Przy okazji można by zapytać, dlaczego tak ważne ogłoszenia pokazywane są
tylko na BIP (gdzie też wcale nie łatwo je znaleźć), a nie trafiają na
przykład na stronę główną ORE?...

Oj tam, oj tam - "intencje, interesy..."

Z uszanowaniem :)
Ewa K.