[Koalicja-l] twarde lądowanie

Jaroslaw Lipszyc jarek w wolnepodreczniki.pl
Pon, 7 Maj 2012, 12:41:56 CEST

Mi sie wydaje, ze akurat KOED jest dobra platforma do takich dzialan
recenzenckich, bo ma charakter koalicyjny. Sa jeszcze inne czapki
pozarzadowe takie jak OFOP ktore skutecznie pelnia role proxy -
pozwalaja wypowiedziec sie sektorowi bez wskazywania palcem konkretnej
organizacji.

Lipszyc