[Koalicja-l] stanowisko wydawców c.d.

Alicja Pacewicz alicja.pacewicz w ceo.org.pl
Śro, 2 Maj 2012, 13:06:18 CEST

ORE nie tylko ogłosiło już konkurs, ale nawet zaraz go zamyka. Szukają
czterech dużych partnerów merytorycznych (do czterech grup przedmiotów) i
jednego technologicznego do stworzenia platformy.
Termin składania ofert - do 7 maja... Wydawcy twierdzą, że to zbojkotują,
ale zobaczymy. W każdym razie zawrotne tempo.
Tym bardziej trzeba by działać szybko.

A konferencję 10 maja organizuje GW ze Szkołą z klasą 2.0. Przesyłam link i
wszystkich zainteresowanych zapraszam:
https://www.ceo.org.pl/pl/szkolazklasa2zero/news/debata-wyprawka-dla-nauczyc
iela

Alicja Pacewicz

-----Original Message-----
From: koalicja-l-bounces w koed.org.pl [mailto:koalicja-l-bounces w koed.org.pl]
On Behalf Of Alek Tarkowski
Sent: Wednesday, May 02, 2012 11:47 AM
To: Lista Koalicji Otwartej Edukacji KOED
Cc: Alicja Pacewicz
Subject: Re: [Koalicja-l] stanowisko wydawców c.d.

Alicjo,

dokładnie tak uważam. KOED rządu nie wyręczy, i większa aktywnośc po stronie
rządowej jest boleśnie potrzebna. ale i tak KOED może odegrać ważną rolę.
wskazanie, jak zrobić OZE w cyfrowej szkole z głową mogłoby być bardzo
pomocne.

to powiedziawszy, widząc, że ORE już ogłosiło konkurs na partnerów do
realizacji e-podręczników, mam wrażenie, że pole manewru jest coraz
mniejsze.

przy okazji - czy ktoś z Was ma informacje o konferencji nt. cyfrowej
szkoły, która 10 maja odbywa się (chyba) w Gazecie Wyborczej?

pozdrowienia,

Alek

dr Alek Tarkowski
koordynator / public lead