[Koalicja-l] stanowisko wydawców c.d.

Alek Tarkowski alek w creativecommons.pl
Śro, 2 Maj 2012, 11:47:08 CEST

Alicjo,

dokładnie tak uważam. KOED rządu nie wyręczy, i większa aktywnośc po
stronie rządowej jest boleśnie potrzebna. ale i tak KOED może odegrać
ważną rolę. wskazanie, jak zrobić OZE w cyfrowej szkole z głową mogłoby
być bardzo pomocne.

to powiedziawszy, widząc, że ORE już ogłosiło konkurs na partnerów do
realizacji e-podręczników, mam wrażenie, że pole manewru jest coraz
mniejsze.

przy okazji - czy ktoś z Was ma informacje o konferencji nt. cyfrowej
szkoły, która 10 maja odbywa się (chyba) w Gazecie Wyborczej?

pozdrowienia,

Alek