[Koalicja-l] Fwd: Zapraszamy do udziału w 16 Konferencji 'Miasta w Internecie'

Grodecka Karolina karolinagrodecka w gmail.com
Pią, 30 Mar 2012, 09:51:13 CEST

Napisałam do nich z pytaniem kto i co. Dam znać jak coś napiszą.
Miałam chęć sama tam pojechać z wystąpieniem ale chyba już za poźno.

W dniu 29 marca 2012 14:15 użytkownik Jaroslaw Lipszyc
<jarek w wolnepodreczniki.pl> napisał:
> Nie mam zielonego pojecia kto. Dostalem emailem informacje, i widze tyle co
> wy.
>
> Lipszyc

>>> 2. SZEROKOPASMOWY CIĄG NA BRAMKĘ

>>> 2. Perspektywa 2014-2020: planowanie czas zacząć
>>> 3. Forum inwestorów szerokopasmowych: nasza ,,ostatnia mila"
>>> 4. Cyfrowa infrastruktura szkoły: model chaosu czy chaos w modelu?
>>> 5. Otwarte zasoby edukacyjne: ale o co chodzi?
>>> 8. Integracja cyfrowa w świecie analogowych barier